Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Frituur 't Geleeg. Meer weten? Ontdek meer
Brigitte
26 jun 2026 om 20:13
Heb bijna 2uur moeten wachten op mijn bestelling. Toen ik om 18u40 belde i.v.m. bestelling zei de meneer dat ze onderweg was voor bezorging en dikke 30 min later was ze er met lauwe frieten en vlees en ik woon maar een goei 7 min van 't Geleeg met de auto
Sofie
26 jun 2026 om 7:01
Eten was weeral lekker maar ja het leveren blijft een hekelpunt. Om 18:15 gevraagd en het is 18:45u geworden.
Nicky
25 jun 2026 om 21:59
2 uur en 15 min moeten wachten op ons eten, ik heb alle respect voor drukte maar laat de klanten dan tenminste even een seintje dat het lang ga duren.
Toivy
25 jun 2026 om 20:00
Bezorging duurde 2u, ik had een afspraak en heb dus mijn eten niet kunnen aannemen!
Sofie
19 jun 2026 om 19:46
Eten was lekker maar het tijdig leveren blijft een ware ramp. Om 17u bestelling doorgegeven om om 18:30 te laten leveren. Eten aangekomen om 19:20u dit is echt geen service. En elke keer als je belt zijn ze onderweg.
Eowyn
16 jun 2026 om 21:45
De frietjes waren verrassend krokant wat meestal bij andere zaken niet het geval is, de stoofvlees saus was supper goed van smaak is deze zaak echt een aanrader!
Sven
15 jun 2026 om 20:28
2uur wachten op eten dus slecht
Phoenix
14 jun 2026 om 23:40
bezorger moest even aan de deur wachten omdat ik vergeten melden was dat de deurbel niet werkte en er naar mijn telefoon moest gebelt worden. de meneer had er geen probleem mee en gaf vriendelijk het eten. +1
Eva
10 jun 2026 om 21:11
1u30 bezorging, zowel de frietjes, als cervela als stoofvleessaus hadden bijna geen smaak. Jammer maar ik vond het gewoon echt niet lekker…
Jurgen
28 mei 2026 om 21:32
1u40 alvorens de bestelling er was. Viandel besteld boulet gekregen.
Koen
26 mei 2026 om 20:53
Het eten was koud en veel later dan belooft. Hopelijk volgende keer beter, anders niet meer bij bestellen.
Tessa
17 mei 2026 om 18:47
koud en veel te hard gebakken.